Kleje strukturalne do dachu, podłogi i elementów korpusu oraz innych komponentów autobusów, ciężarówek i innych pojazdów użytkowych

W porównaniu do wiązań spawanych i mechanicznych kleje strukturalne z naszej oferty produktów optymalizują żywotność, integralność strukturalną oraz zarządzanie akustyką w budowie autobusów, ciężarówek i innych pojazdów użytkowych. Zastosowania obejmują drzwi, maskę, zawiasy pokrywy, komorę silnika, panele instrumentów, kratownice dachowe, belki wzdłużne i inne elementy podtrzymujące w samochodach ciężarowych.


Przegląd korzyści:

  • Klejenie różnych materiałów
  • Możliwość rozszerzania i zwężania przerw
  • Poprawa integralności korpusu
  • Zmniejszenie wagi pojazdu
  • Usprawniona produkcja
  • Krótszy czas produkcji
 

Produkty:

 

BETAMATE™ strukturalny klej epoksydowy, jednoskładnikowy (utwardzany w piecu) i dwuskładnikowy (utwardzany w temperaturze pokojowej)

Zalety:

  • Zmniejsza zmęczenie i uszkodzenia połączeń mechanicznych i spoin
  • Odporny na wodę, zapewnia ochronę w środowisku korozyjnym
  • Mniejsze wibracje poprzez usztywnienie całej struktury pojazdu, dzięki temu także lepsza akustyka
  • Połączenie różnych substratów

Zastosowanie:

  • Klejenie dachu, metalu i podłogi
  • Ochrona krawędzi
  • Wymiana i/lub wzmacnianie spoin w kabinie kierowcy, przedziale pasażerskim i na blachach dachowych, wzmacnianie belek i innych elementów wspierających w samochodach ciężarowych
  • Bezpośrednie klejenie sufitu
  • Rynek wtórny

BETAMATE ™ 2096 dwuskładnikowy klej na bazie żywic epoksydowych

Zalety:

  • Doskonała przyczepność do stali, w tym stali powlekanej i preparowanego aluminium
  • Pomaga zwiększyć i odbudować wytrzymałość i odporność pojazdu na uszkodzenia
    Wysoka wytrzymałość kleju i wiązania
  • Nadaje się do uszczelniania i w ten sposób zabezpiecza metal i spoiny przed korozją
  • Kompatybilny z innymi termicznymi i mechanicznymi procesami łączenia

Zastosowanie:

  • Przeznaczony szczególnie do zastosowania jako klej naprawczy
  • Klej stosowany jest w celu zwiększenia wytrzymałości, odporności pojazdu na uszkodzenia w wypadkach oraz zwiększenia sztywności
 

BETALINK™, klej strukturalny, jednoskładnikowy i dwuskładnikowy
Zalety:

  • Zarządzanie akustyczne i termiczne
  • Tłumienie hałasu drogowego i hałasu silnika
  • Ochrona pojazdu przed zanieczyszczeniami, kurzem, wilgocią i oparami
  • Mniejsza waga w porównaniu z tradycyjnymi materiałami
  • Możliwość kolejnego pokrycia dla optymalnego wykończenia
  • Kompatybilny z wieloma podłożami
  • Klej jednoskładnikowy ma bardzo dobrą przyczepność na wielu materiałach bez podkładu i został odznaczony certyfikatem TÜV
  • Klej dwuskładnikowy można stosować także w niższych temperaturach w obszarze zewnętrznym

Zastosowanie:

  • Aluminiowe blachy dachowe, lakierowanie aluminiowe elementy wykończeniowe
  • Kompozytowe lub aluminiowe płyty boczne
  • Bagażniki, podłogi / dywany
  • Kleje do przyłączy i spoilerów
  • Klejenie tworzyw sztucznych

Państwa kontakt

(województwo zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, łódzkie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie)

Maciej Żmuda
Bodo Möller Chemie Polska Sp. z o.o.
ul. Karpia 21a
61-619 Poznań
Tel.: +48 601 83 82 20
Fax: +48 61 661 45 49
E-mail:m.zmuda@bm-chemie.pl


(województwo małopolskie, opolskie, śląskie, dolnośląskie, świętokrzyskie, podkarpackie, lubelskie)

Kamil Kalemba
Bodo Möller Chemie Polska Sp. z o.o.
ul. Karpia 21a
61-619 Poznań
Tel.: +48 609 505 230
Fax: +48 61 661 45 49
E-mail: k.kalemba@bm-chemie.pl

BETAFORCE™, 2K, dwuskładnikowy klej strukturalny i wysokomodułowy do lekkich materiałów kompozytowych

Zalety:

  • Szybki przyrost wytrzymałości
  • Doskonałe zachowanie mechaniczne
  • Połączenie wysokiego modułu i dużego rozciągania przy zrywaniu
  • Bardzo dobra wytrzymałość warstwy kleju
  • Ograniczenie i uniknięcie nitów, śrub lub złączy mechanicznych

Zastosowanie:

  • Wysoka przyczepność do metalowych i niemetalowych substratów
  • Strukturalny: moduły dachu, kabiny
  • Lekkie materiały: włókno węglowe, PC, szkło, aluminium